DETA AGM

DETA EFB

DETA SENATOR3

DETA POWER

DETA STANDARD

Start-Stop Yardımcı

DETA AGM

DETA EFB

DETA SENATOR3

DETA POWER

DETA STANDARD

Start-Stop Yardımcı

Deta Start & Stop EFB Faydaları:

  • Akü ömrü boyunca yüksek dinamik şarj kabulü  » YENİ «
  • Start-Stop sistemi olan veya olmayan araçlar için ekstra enerji  » YENİ «
  • Start-Stop sistemlerine sahip araçlarda optimize edilmiş rejeneratif frenleme işlevselliği – maksimum yakıt tasarrufu ve daha az CO2 emisyonu sağlar 
  • Üst düzey güvenlik özellikleri
  • Motor bölmesinde optimum çalışma
  • Otomobil üreticileri tarafından onaylanan en yeni nesil
  • Büyük araç filolarını kapsayan özel stok kodları.
  • Uzun raf ömrü

3 DX grid teknoloji      enerji tasarruflu frenleme      yoğun kullanım      start-stop için önerilen     extra life

Deta Start & Stop EFB Akü Serisi

» Aftermarket için OEM(Orijinal Malzeme Üreticisi) desteği « 

2008 yılında ilk olarak Exide tarafından üretilen EFB aküleri, yakut tüketimini ve emisyonları azalttığından otomobil üreticileri için giderek daha önemli bir rol oynamaya başladı. Şimdi Exide 2.0 Karbon Takviyeli ile en yeni nesil OE’yi aftermarkete taşıyor. Yeni Exide EFB akü yüksek çevrim gereksinimleri olan, Start-Stop sistemleri olan veya olmayan tüm araçlarda kullanıma uygundur.

Exide’ın yeni EFB aküsü Start-Stop sistemine sahip araçlara monte edildiğinde benzersiz bir enerji geri kazanımı ve olağanüstü dinamik sarj kabulü sergiler. Akü, ayrıca geleneksel güç aktarım mekanizmasına sahip araçlara monte edildiğinde daha uzun bir kullanım ömrü sağlar.

1
2
3
4
1

1) SIZDIRMAYA DAYANIKLI
GÜVENLİK KAPAĞI alev tutucu ile

2

2) PLAKA GRUBU
ortalama sıkıştırma ile

3

3) NEGATİF PLAKA
2.0 Karbon Takviyeli 3DX ızgara

4

4) POZİTİF PLAKA
3DX ızgara ve aktif madde saran cam elyaflı separatör

EXIDE – DETA Start & Stop EFB
DETA
Kod
KAPASİTE CCA
-18 A(EN)
KUTUP BAŞI UZUNLUK L (mm) GENİŞLİK
L (mm)
YÜKSEKLİK
H (mm)
KUTU
TİPİ
AĞIRLIK
(kg)
DL550 55 480 Right 207 175 190 L01 13,90
DL600 60 640 Right 242 175 190 L02 17,50
DL604 60 520 Right 230 173 222 D23 16,20
DL605 60 520 Left 230 173 222 D23 16,20
DL652 65 650 Right 278 175 175 LB3 16,80
DL700 70 720 Right 278 175 190 L03 20,20
DL752 75 730 Right 315 175 175 LB4 19,20
DL800 80 720 Right 315 175 190 L04 22,70
DL954 95 800 Right 306 173 222 D31 21,60
DL955 95 800 Left 306 173 222 D31 21,60
DL1000 100 900 Right 353 175 190 L05 26,00
DL1050 105 950 Right 392 175 190 L06 27,20

WLTP (DÜNYA ÇAPINDA UYUMLU IŞIK ARAÇ
TEST PROSEDÜRÜ)

Sıkı yeni AB düzenlemeleri, 2021 yılına kadar araç homologasyon testlerinde 95g/km emisyon limiti ile sınırlandırmıştır*. WLTP testi, test esnasında ne kadar akü kapasitesinin tükendiğini ölçer ve onu tüketilen ve CO2 olarak salınan yakıtın eşdeğeri yakıta dönüştürür. Akü, otomobil üreticilerinin belirli süreçleri geçerken ceza almamaları için başlangıç kapasitesinin yüksek bir yüzdesini korumalıdır. Şarj işlemi test süresinin sadece% 8’in de hesaplandığından, akünün kısa sürede mümkün olan en yüksek enerji geri kazanımına ulaşması gerekmektedir. 2.0 Karbon Takviyeli EFB aküleri dinamik şarj kabulünün en üst seviyesine çıkar, ve

  • Akü, önceki nesle göre % 75 daha yüksek ortalama şarj akımı kabul eder
  • Test sonunda daha yüksek bir kapasiteyi korur (önceki nesillere göre 2,5 kat daha az şarj kaybı)

*Filo ortalaması/bonusu dahildir

Laboratuvar testleri, bir DETA Senator 3 Karbon Takviyeli aküyü aynı koşullardaki standart bir aküye göre şarj etmenin çok daha kısa sürdüğünü gösteriyor.

ÖNDE GELEN OTOMOBİL ÜRETİCİLERİ TARAFINDAN GÜVENİLEN

Exide, 100 yıla aşkın bir süredir otomobil üreticilerine kurşun-asit aküler tedarik ediyor. Sektördeki teknik bakımından en gelişmiş ürünleri tasarlıyoruz ve 2004 yılında Avrupa pazarına Start-Stop teknolojisini ilk tanıtan firmayız. Otomobil üreticileri ürünlerimizin kalitesine ve üretimde mükemmelliğe olan bağlılığımıza güvenirler.

Avrupa’ daki otomobil markalarının %70’i Deta aküleriyle çalışmaktadır.

Exide aşağıdaki lider araç üreticileri ile çalışıyor;

ve çok daha fazlası….