FIAMM Ticari Araç
YÜKSEK TEKNOLOJİ AKÜ
FIAMM’in deneyimi, bugünün otomotiv endüstrisinin çeşitli enerji ihtiyaçlarını karşılamak için yaratılan ticari araçlar için, iki yeni Yüksek Teknoloji akü serisi olan POWERCUBE ve ENERGYCUBE’e yol açtı. İşleyiş, uzun ömür ve güvenilirlik. Bunlar, bu yeni zengin akü yelpazesinin çalışması, tasarımı ve yapımı sırasında bize yol gösteren kavramlardır.
YENİ NESİL
TİCARİ ARAÇLAR İÇİN,
YENİ POWERCUBE & ENERGYCUBE
AKÜLERİ
En son ticari taşıtların, özellikle orta ve uzun menzilli ağır taşıtların teknolojik gelişmelerinden kaynaklanan yeni uygulama ihtiyaçları, son yıllarda güç kazanan enerji talebinin artmasına neden olmuştur.
Starter aküleri söz konusu olduğunda, bu ürünün çalışması, uzun ömür ve güvenilirlik gereksinimlerinde önemli bir artış anlamına gelir.
Ayrıntılı olarak, ürünü yeni araçlara uyarlamak ve sahada sıklıkla kullanılan kritik koşullar, aşağıdaki teknik ve fonksiyonel özellikleri geliştirmek için yoğun bir talep yarattı:
> ELEKTRİK / ELEKTRONİK SİSTEM İÇİN MEVCUT ENERJİ
> KRİTİK KOŞULLARDA GÜÇ BAŞLATMA: DÜŞÜK SICAKLIKLAR VE KISMİ ÜCRETLİ
> DEŞARJ/ŞARJ DÖNGÜ AÇISINDAN ÖMÜR
> YOĞUN DEŞARJ DÖNGÜLERİNE KARŞI DİRENÇ
> ŞARJ KABULÜ
> TİTREŞİMLERE KARŞI DAYANIKLILIK
Ticari araçlara, tarım makinelerine ve hafriyat ekipmanlarına yönelik yeni özel FIAMM POWERCUBE ve ENERGYCUBE akü yelpazesi, özel gereksinimleri için daha iyi tasarlanmış bir dizi akü elde etmek için geliştirildi ve kullanılan tüm araçların uygun şekilde kapsanmasını sağladı.
Yeni akü serisi, tasarım, geliştirme ve üretim açısından teknolojik inovasyonun uzmanlıkla yürütülen sentezidir ve bu alanda neredeyse bir asırdır doğrudan deneyime sahiptir. Bütün bunlar basit bir kavramla ifade edilir:
“HER UYGULAMA İÇİN UYGUN AKÜ.”
AGM TEKNOLOJİSİ
Bir AGM aküsünü, geleneksel sulu tip aküden ayıran ana özellik, gaz rekombinasyon teknolojisidir. Geleneksel bir kurşun-asit akü için şarj aşaması, suyun hidrojen ve oksijene ayrılması ile karakterize edilir. Akünün içindeki elektrolit seviyesi azalırken, hidrojen ve oksijen kapaklardan sızar. AGM bunun yerine rekombinasyon prensibini kullanır.
Kontrollü miktarda elektrolit ile emdirilmiş özel bir mikro gözenekli ayırıcı (Emici Cam Malzeme) sayesinde, şarj sırasında suyun ayrıştırılmasından sonra pozitif plakadan salınan oksijen, negatife geçebilir ve daha sonra hidrojen ile yeniden birleşebilir ve ayrışan suyu eski haline getirir. Bu, herhangi bir gaz emisyonu olmadan ve su tüketimi olmadan kapalı bir elektrokimyasal döngü oluşturur.
Basit bir sistemdir, ancak en iyi şekilde çalışması için üretimde büyük hassasiyet ve doğru bileşen seçimi gerekir. Ö nemli olan hem plaka ayırıcıların sıkıştırılması, hem de bileşenlerin saflığıdır.